niższego poziomu, czyli mniej istotne, umieszcza się w tagach . Hierarchia nagłówków odzwierciedla znaczenie i strukturę treści na stronie internetowej. Na ogół wygląda to tak:

To jest nagłówek pierwszego poziomu
To jest nagłówek drugiego poziomu
To jest kolejny nagłówek drugiego poziomu
To jest nagłówek trzeciego poziomu
W powyższym przykładzie nagłówek
jest najważniejszy, a
są mniej istotne niż
ale ważniejsze niż
.
ale ważniejsze niż
.
Hierarchia ta ma znaczenie dla użytkowników przeglądających stronę (np. osoby niewidome korzystające z czytników ekranowych) oraz dla wyszukiwarek internetowych, które analizują strukturę strony w celu lepszego zrozumienia jej zawartości.
Nie przegap ciekawych pytań:
Dropshipping - czy warto ryzykować?
Co kupić żonie na 30 rocznicę ślubu?
Ipet: rewolucyjna platforma dla miłośników zwierząt
Chia shake: zdrowa odżywka, o której warto wiedzieć
Co to jest oświecenie?
Body lotion: wszechstronne Źródło nawilżenia dla twojej skóry
Dlaczego w tatrach nie ma lodowców?
Telewizja internetowa za darmo: nowa era oglądania zawartości online
Szampan z drobinkami złota: gdzie go kupić?
Trzustka: kiedy i do którego lekarza się udać?
Niewidzialny dom - czy to możliwe? opinie i kontrowersje
Filtr do wody pod zlew czy warto
Gdzie padła wygrana w lotto: tajemnica rozdania milionów
Gdzie kupić wyświetlacz do telefonu
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o licówkach: definicja, zalety i proces
Olejek do twarzy: Jak Wybrać Ten Odpowiedni?
Jak leczyć udar u psa
Gdzie są kapibary w zoo wrocław
Jak wygląda jowisz: tajemnice największej planety naszego układu słonecznego
Żel czy hybryda - co lepsze?
Mutyzm wybiórczy: skrywana nieśmiałość czy poważne zaburzenie?